Placeholder image

Vær med til at støtte det kunstneriske liv i Langå og omegn.

Bestyrelsen i Langå Kunstforening bestræber sig på at præsentere et så bredt og varieret udstillingspotentiale som muligt. Der bliver konstant arbejdet på at højne niveauet, og foreningen kan idag tælle adskillige anerkendte kunstnere  og rigtig mange ikke så kendte kunstnere, som har gæstet vore udstillinger.

Dette kan kun lade sig gøre med støtte fra sponsorer, Randers kommune og medlemmer af kunstforeningen

Så derfor - vær med til at gøre en forskel for kunsten i Langå

Medlems fordele

Du kan opnå en række fordele ved at blive medlem af Langå Kunstforening:

* Du indbydes til at deltage i ferniseringer

* Prisreduktion ved foreningens arrangementer ( foredrag, ture, workshops m.m.)

* Mulighed for at erhverve dig kunstværker ved bortlodning blandt foreningens medlemmer ved generalforsamlingen

Familiemedlemsskab

Familiemedlemsskab giver begge ægtefæller samme fordele.

Kontingent pr. år

Enkeltmedlemmer:

kr. 200,-

Familie:

kr. 300,-

Sådan melder du dig ind:

Det er meget let at blive medlem af Langå Kunstforening. Du skal bare trykke på :"Jeg ønsker at blive medlem" nedenfor. Så bliver du ført til en hjemmeside, der er tilknyttet foreningens bank. Der skal du trykke på knappen "indmeldelse" og derefter følge instruktionen. Alle de ønskede oplysninger er fortrolige og ikke synlige for andre medlemmer.

Synes du at det ser lidt besværligt ud, eller du kan ikke få det til at virke. Så skal du bare skrive en mail til : mail@langaakunstforening.dk med dit navn, adresse, telefonnummer og mail, så ordner vi resten.

Jeg ønsker at blive medlem