Placeholder image

Vær med til at støtte det kunstneriske liv i Langå og omegn.

Bestyrelsen i Langå Kunstforening bestræber sig på at præsentere et så bredt og varieret udstillingspotentiale som muligt. Der bliver konstant arbejdet på at højne niveauet, og foreningen kan idag tælle adskillige anerkendte kunstnere  og rigtig mange ikke så kendte kunstnere, som har gæstet vore udstillinger.

Dette kan kun lade sig gøre med støtte fra sponsorer, Randers kommune og medlemmer af kunstforeningen

Så derfor - vær med til at gøre en forskel for kunsten i Langå

LANGÅ KUNSTforening køber et eller flere af de udstillede værker hver måned, og under den årlige generalforsamling i februar udloddes værkerne blandt medlemmerne.

Det årlige kontingent er 250.- og det giver 1 lod i trækningen hvert år.

Kontingentet bedes indbetalt i Sparekassen Djursland Reg nr.: 9388 Konto nr.: 390 00 10809

– husk at angive dit navn send samtidig dine kontaktoplysninger til 26814941 eller til tapomayi.dtn@gmail.com